Monday, November 29, 2010

December.

I'm going to try something through December. You may have seen it on other blogs.

Dag 01 – Om mig (about me)

Dag 02 – Min första kärlek (my first love)

Dag 03 – Mina föräldrar (my parents)

Dag 04 – Det här åt jag i dag (this is what I ate today)

Dag 05 – Vad är kärlek? (what is love?)

Dag 06 – Min dag (my day)

Dag 07 – Min bästa vän (my best friend)

Dag 08 – Ett ögonblick (a moment)

Dag 09 – Min tro (my faith)

Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag (this is what I wore today)

Dag 11 – Mina syskon (my siblings)

Dag 12 – I min handväska (in my purse)

Dag 13 – Den här veckan (this week)

Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag? (what did I wear today?)

Dag 15 – Mina drömmar (my dreams)

Dag 16 – Min första kyss (my first kiss)

Dag 17 – Mitt favoritminne (my favourite memory)

Dag 18 – Min favoritfödelsedag (my favourite birthday)

Dag 19 – Detta ångrar jag (this is something I regret)

Dag 20 – Den här månaden (this month)

Dag 21 – Ett annat ögonblick (another moment)

Dag 22 – Det här upprör mig (this upsets me)

Dag 23 – Det här får mig att må bättre (this makes me feel better)

Dag 24 – Det här får mig att gråta (this makes me cry)

Dag 25 – En första (a first)

Dag 26 – Mina rädslor (my fears)

Dag 27 – Min favoritplats (my favourite place)

Dag 28 – Det här saknar jag (this is something I miss)

Dag 29 – Mina ambitioner (my ambitions)

Dag 30 – Ett sista ögonblick (one last moment)



Let's see how I get on... join me!

4 comments:

frikadellen said...

Spännande...

Julia said...

Ja, visst ar det :P

Anonymous said...

I just added your web page to my favorites. I like reading your posts. Thanks!.

Anonymous said...

You made some first rate points there. I regarded on the web for the issue and located most individuals will go together with together with your website.